Oj känns som om det var ett tag sedan nu. Men som jag skrivit innan så bloggar jag när jag känner att jag orkar med det. Mycket som händer men det har jag ju skrivit lite om förut också så.
 
Jag vill inte att min blogg ska bli enformig och att det ska stå samma sak hela tiden. Jag tycker personligen att det blir roligare att läsa ett blogginlägg som man inte riktigt vet vad det handlar om. Lixom inte, idag så har jag gjort si och så för det tröttnar i alla fall jag på. 
 
Men nu är det snart jul i alla fall och med julen så kommer julledighet för dom flesta. Känns sjukt skönt och behövligt från min sida. Ska ha hästarna i tre dagar extra över jul också vilket jag tycker ska bli kul. 
 
Något som jag ser speciellt fram emot är tills jag ska åka till Thailand. Storesyster, kusin, moster, mormor och morfar och mamma och pappa kommer jag var där med. Känns som om det är något som ska bli speciellt skönt. Inte enbart för att det är varmt, soligt och allderles underbart utan också för att det ska bli så otroligt skönt att komma ifrån allt här hemma ett tag bara. Att inte behöva bry sig ett dugg och folk, bara vara lixom. 
 
        
 

Kommentera

Publiceras ej