1: Vad har du på dig? Just nu mjukisbyxor och en oversize-tröja + sockor och tofflor. 

2: Någonsin varit kär? Ja 

3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Nej

4: Hur lång är du?  Vet faktiskt inte men känner mig kort när jag är i skolan. Haha.

5: Hur mycket väger du? Spelar det egentligen någon roll? Sä länge jag är normalviktig så”.

6: Några tatueringar? Nej

7: Några piercingar? Ja öronen om det räknas.

8: OTP? Vet inte riktigt. Hur vet man det? 

9: favoritprogram? Teen mom 3 

10: Favoritband? Misfits helt klart :)

11: Någonting du saknar? När jag gick i trean

12: Favoritlåt? Just nu så är det Tired of missing you - Isac Elliot <3

13: Hur gammal är du? 13 och ett halvt hahaha

14: Stjärntecken? Oxe

15: Någonting du letar efter hos en partner? Haha partner...

16: Favoritmotto? Asså va??

17: Favoritskådespelare? Det finns många så...

18: Favoritfärg? Svart och rosa.

19: Hög eller låg musik? Hög

20: Vart går du om du är ledsen? Till mina bästa vänner

21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Om jag tvättar håret och rakar benen så tar det typ 15 min. 

22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Det beror på.

23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej

24: Turn on? ???? 

25: Turn off? Egoism

26: Anledningen till att du började blogga? Tyckte det verkade roligt och ville testa något nytt.

27: Rädslor? Döden, ensamheten, eld, spindlar. 

28: Senaste saken som fick dig att gråta? Mycket!

29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Vet faktiskt inte.

30: Meningen bakom ditt blogg-namn? De människor som gillar mig gillar oftast jag. Borde kanske tänkt igenom det lite mer kanske men aja.

31: Senaste boken du läste? Läser nyckeln nu.

32: Boken som du förtillfället läser? Aa nyckeln

33: Senaste programmet du såg? Teen mom

34: Senaste personen du pratade med? Min mamma och pappa.

35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?  Ää asså ää...

36: Favoritmat? Pizza.

37: Plats du vill besöka? Hela världen. 

38: Senaste platsen du besökte? Fritidsgårn :)

39: Är du kär? Japp

40: Senaste gången du blev förolämpad? Hur vet man det?

41: Favoritsmak på godis? Choklad

42: Vilka instrument spelar du? Gitarr

43: Favoritsmycke? Mitt yin och yang halsband.

44: Senaste sporten du spelade? Ridning?

45: Senaste låten du lyssnade på?  Little Things - One direktion

46: Favorit raggningsreplik? Asså typ alla för dom är så dåliga så att dom blir bra. 

47: Har du använt den någon gång? Bara på skoj.

48: Senaste gången du var med någon? På fritiden? Idag

49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Dom som vill det i gess. 

1 kommentarer

storasyster

24 Oct 2014 10:19

16: Du har ju många motton? :) "ta ingen skit" "stå upp för den du är". 40: jag anser att man är förolämpad så fort du känner att någon driver med dig /trycker ner dig/är elak - och du blir ledsen.

Svar: Puss älskar dig<3
Elin

Kommentera

Publiceras ej