Att allting ska gå fel. Att allting ska gå rätt. Att hela mitt liv är som hjärtfrikvensen. Upp och ner, upp och ner. Ner, ner. Nej jag ska upp. Nej fan inte ner igen. Att jag är omringad av ett stort universum som trycker ner mig samtidigt som jag måste kunna flyga upp bland molnen. Elin gör det, Elin det är är fel. Elin där där var för en gångs skull rätt men gör så här istället. Elin, Elin, Elin. Som ett stort eko som ropar vad jag ska göra. En svart vind som fångar mig som löven på marken en höstdag. En svart vind som styr mig som en robot. Ingen egen vilja. Hallå jag är här. Ingen som hör. Hallå. Kommer inte bort. Sitter fast som ärr på kroppen. Fastnat en gång och kommer aldrig bort. 

2 kommentarer

Natalie

25 Jan 2015 22:42

Åh hjärtat kommer alltid finnas här för dig :* <3

Anonym

26 Jan 2015 17:45

♡PAPPA

Kommentera

Publiceras ej