Jag, lilla jag har väldigt lätt för att bli generad och tycka att det blir pinsamt. Dock inte pinsamt så att jag skäms utan snarare ja, jag blir generad. Jag vågar bjuda på mig själv och skratta och sticka ut, det gör jag. Det är när jag märker att folk kollar på mig, de ger mig sin tid och energi som jag blir generad. Tänker, varför gjorde jag det där för, gud vad pinsamt och kanske till och med ångrar det lite. Jag är en av alla dessa människor som rodnar lätt. Det kanske inte äns är något som är pinsamt från början. Men det är när jag börjar rodna som allt blir ännu mer pinasmt. Vad borde jag då göra så att jag känner mig mer bekväm och så att jag kan tänka, jag gjorde det där och det var jävligt coolt. Jag måste lära mig att förstå att alla gör pinsama saker och att kunna skratta åt att det där jag gjorde var ganska konstigt, men ändå roligt. Alla människor gör pinsama saker, vi ångar saker vi gjort genom livets gång och vi kan alla vara väldigt roliga. Så varför bli generad och tycka att det är pinsamt? Istället för att dina vänner står och skrattar åt dig, skratta med dom.
      
        
 
 
               
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej