Usch. Denna dag har varit sådär. Har varit lite arg, eller nej snarare irriterad. På vad? Jo på att människor beter sig så barnsligt och är så falska mot varandra. Men också mot sig själva. Du ljuger inte enbart mot dig själv utan också mot andra när du säger saker som inte är DU. Du får dig själv att framstå som en sämre människa som man ej kan lite på. I alla fall i mina ögon, jag vet ej hur alla andra ser på det. Skulle vara kul om du skulle vilja kommentera hur du tänker kring detta. 
 
Men i alla fall så har jag ju inte gått runt hela dagen och varit iritterd på människor jag egentligen inte borde lägga energi på. Som alla andra tisdagar så har jag varit hos Steven Stevens. En mysig uteritt i höstsolen. Red med musik på vilken var ännu mer avkopplande, vilket jag verkligen behövde efter denna skoldag. Kände den där känslan, den där glädjen. Att livet kan gå från bra till dåligt och från dåligt till bra så snabbt. Vet inget mer avkopplande än att vara i hästars närvaro. Det är min fristad, där jag kan pusta ut. 
 
 

1 kommentarer

Nattis

30 Sep 2014 22:15

Finns alltid bästis <3 Love you!

Svar: Älskar dig också bästiiiii<3
Elin

Kommentera

Publiceras ej