Steven var sjukt duktig. Lyssnade bra och gick fint. Jobbade på tämpoväxlingar och lite lösgjordhet. Han hade också både vänster och höger gallop. Dock så var det mer gallopp och inte arbete i höger varv. Det får jag ha förståelse för, det är ju ändå hans svåra varv. Känns som om både han och jag tycker det är roligare när vi inte enbart rider på ridbanan. Så jag ha tänkt att rida ut en till två gånger av de tre dagar jag är hos Steven och rida på ridbanan en gång och om jag vill longera så rider jag ut en gång mindre. Känns som om han tycker det är roligare när jag varierar lite. Nu hade jag te.x ridit ut några gånger och när han sedan fick träffa ridbanan igen så tycker jag att det känns som om han var mer motiverad. Jag vet inte, jag kanske har fått fel uppfattning men det känns rätt. 
 
 
Första gången jag longerade fina Steven Stevens. 
 

7 kommentarer

Anonym

28 Oct 2014 10:23

Hej jag letar efter medryttarhäst och undrar om det finns en medryttar häst där Steven är du kunde vi rida tillsammans

Svar: Har ingen aning faktiskt
Elin

Anonym

02 Nov 2014 20:09

Kan du titta upp det Vore kul
Mvh

Anonym

02 Nov 2014 20:11

Kan du titta det vore kul😉👌

Svar: Du kan maila mig, [email protected]
Elin

Anonym

04 Nov 2014 20:02

Har tyvärr inte mail men jag har kik👌

Anonym

04 Nov 2014 20:29

Jag har tyvärr inte mail men jag har kik

Svar: Kommentera vad du heter där då :)
Elin

Anonym

11 Nov 2014 21:43

03karlssonmaja

Anonym

11 Nov 2014 22:21

03karlssonmaja

Kommentera

Publiceras ej